apteki dyżurne radom czesc 4

We wszystkich dzieciach probówki wprowadzano zgodnie z konwencjonalnymi metodami 10 i pozostawiano je na miejscu, aż wytłoczono je spontanicznie. Testy rozwojowe i procedury
Tabela 1. Tabela 1. Testy rozwojowe wykonywane u dzieci w wieku trzech lat. Próbowaliśmy przeprowadzić testy rozwojowe dzieci tak szybko, jak to możliwe po ich 3. urodzinach, a w każdym razie w ciągu dwóch miesięcy po ich zakończeniu. Kiedykolwiek było to możliwe, testy rozwojowe były przeprowadzane tylko, jeśli tego samego dnia poziom słuchu dziecka spełniał określone kryteria. W przypadku dzieci, których słuch został przetestowany za pomocą słuchawek, kryterium stanowiło próg poziomu słyszalności 15 dB lub mniej w każdym uchu przy 1000, 2000 i 4000 Hz. W przypadku dzieci testowanych w polu dźwiękowym kryterium stanowiło próg poziomu słyszalności 20 dB lub mniej przy 500, 1000, 2000 i 4000 Hz. Dzieci, które nie zaliczyły testu słuchu, miały zostać ponownie przetestowane, o ile to możliwe. Kiedy ponowne testowanie nie było wykonalne lub gdy dzieci nie zdały testu słuchu na koniec dwumiesięcznego okresu testowania lub w jego pobliżu, testy rozwojowe zostały przeprowadzone bez dalszej zwłoki. Zastosowaliśmy trzy metody oceny rozwoju: formalne, normowane testy; próbki rozmowy; oraz zapasy zgłoszone przez rodziców (tabela 1). Szczegóły dotyczące warunków badania, egzaminatorów i procedur oraz rejestracji, transkrypcji i analizy próbek konwersacyjnych opisano wcześniej .7,8,14 Egzaminatorzy i transcriptionists nie byli świadomi historii dzieci i stanu ubezpieczenia zdrowotnego i poziomu ich matek Edukacja.
Analiza statystyczna
Wszystkie analizy wykluczały ustalenia dotyczące statusu ucha środkowego w ciągu pierwszych dwóch miesięcy życia. Przyjęliśmy a priori, że różnica 0,33 SD lub więcej między grupami w jakiejkolwiek mierze wyniku może być klinicznie ważna. Na podstawie założenia, że tylko gorsze wyniki w grupie z późnym leczeniem byłyby klinicznie ważne, obliczyliśmy, że 182 dzieci będzie potrzebnych w każdej grupie do badania, aby móc wykryć różnicę 0,33 SD przy mocy 0,80. Wyniki badania klinicznego oparto na zasadzie zamiaru leczenia. Do wszystkich analiz wykorzystaliśmy testy dwustronne. Użyliśmy testów chi-kwadratowych do oceny różnic w proporcjach między dziećmi w różnych grupach. Zastosowaliśmy analizę wariancji, aby przetestować różnice między wartościami średnią, a modyfikacją20, aby przetestować różnice związane z trendami. Zastosowaliśmy analizę regresji liniowej w celu dostosowania do potencjalnie zakłócających zmiennych.
Wyniki
Grupy badane i leczone
Rycina 1. Rycina 1. Rejestracja i losowanie dzieci i czas wprowadzenia raków udojowych. Tabela 2. Tabela 2. Charakterystyka badanych dzieci według grupy leczenia. Z 6350 dzieci włączonych do większego badania 588 ostatecznie spełniło kryteria kwalifikacji do badania klinicznego. W sumie 429 z tych dzieci (73 procent) przeszło randomizację po tym, jak ich rodzice lub opiekunowie wyrazili zgodę, a 402 z 429 dzieci (94 procent) otrzymało testy rozwojowe w wieku trzech lat (rysunek 1)
[hasła pokrewne: kortykotropina, anatomia krtani, związki purynowe ]
[podobne: kortykotropina, marska nerka, zgorzel wilgotna ]